ای امید نا امیدی های من...

برق چشمان تو همچون آفتاب - میدرخشد بر رخ فردای من

ای امید نا امیدی های من...

برق چشمان تو همچون آفتاب - میدرخشد بر رخ فردای من

پست شب عید

خاموش شدم | | ۰ نظر

۹۵ هم تموم شد... هرچند خیلی زود! ولی تموم شد دیگه!
خدا جون حواست بود؟ که پارسال این موقع‌ها خیلیا شاد بودن، خیلیا دلشون خوش بود، خیلیا حالشون خوب بود...
حواست هست که این روزا خیلیا خوب نیستن دیگه؟؟
میشه ۹۶ رو مهربونتر کنی خدا؟؟
میشه بعضیا رو نگاه کنی؟ بعضیا رو بغل کنی؟ بعضیا رو ببوسی حتی؟؟
خدا جون آبان رو باید هم نگاه کنی، هم بغل کنی هم ببوسی!
خدایا لافکادیو! (چی بخوام آخه براش؟!) اممم خدایا یه جو عقل بده بهش!! اصنم واسه این نمیگم که کامنتاشو بسته‌ها!
عارفه رو یادت نره خدا!! میدونی که دلم چقد تنگه واسه عارفه پارسالی!
خدایا آووکادو... یادته گفته بودی تو قلب شکسته خونه داری؟؟ هوای قلبشو داشته باش...
ام‌اسی خوشبخت رو هم که خودت میدونی... روز به روز قوی‌تر و شادتر و موفق‌ترش کن...
پرتقال و حریر و علی‌ترین کنکورین امسال!! سفارششونو بکن لطفا! به جز اون، خدایا یکی یه دونه بوسشونم کن!
خدا جون متر هم چند وقت پیش التماس دعا داشت!! من نمیدونم چی میخواد برو از خودش بپرس! نکنه اجابت نکنیا!
خدایا یه رویا هم واسه این تد پیدا کن تا ما رو کچل نکرده!!
حواست به دل سمیرا هم باشه.
آشنا رو هم تنها نذار... این روزا بیشتر نگاش کن.
مادر جان بهار رو هم که همونجا بوسش کن به جای جولینگ
لوبیای پریسا رو هم گرررم بغلش کن.
خدا جون اسرا... اسرا نیومد واسه سمنو سربه‌سرم بذاره... هواشو داری دیگه؟؟ نکنه بذاری غصه بخوره.
هوای این مستر مرادی رو هم داشته باش... با اینکه خیلی کوچولوئه! هه ... ولی کلی فکرای گنده تو کله‌شه. کارآگاهیه واسه خودش!
یه شغل خوب هم واسه مستر پیدا کن که لوسی‌می جان و پسرک و گل‌پسر این همه تنها نمونن خب!
دیکته آقاگلو هم قوی کن لطفا!!
خدا جون یه عالمه دوست دیگه هم دارم که نمیدونم حاجتشون چیه... ولی تو هواشونو داشته باش ، خب؟؟؟

همه‌شونو یه دور بغل کن و بوس کن.

خدا جون... حول حالنا الی احسن الحال.
عیدتون مبارک
گندم.


+ ببخشید که لینک نمیکنم! تعداد زیاده.



  • خاموش شدم